Direktlänk till inlägg 8 september 2009

Skärpning, skärpning, skärpning!

Av J - 8 september 2009 10:03

Har ju fått lite resultat nu (-1,5 kg), men känner mig konstant fulläten och missnöjd. Vad är fel?

Åt en rejäl frukost idag, får se om det hjälper eller stjälper. Det sägs ju att frukosten är det viktigaste målet på dagen, det kanske är där man ska lägga in stöten?


Tvättade jeansen häromdagen, de krympte och sitter inte alls sådär uppmuntrande löst som de gjorde innan. FAN!

Måste nog börja cykla längre rundor på kvällarna, det går ju att ta omvägar innan man kommer fram, sas.


Ska rymma ner till Posten nu, det blir några steg att gå iaf. Blir inte så mycket rörelse här annars på dagarna...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 14 september 2009 15:31

Jaha, här sitter man då hög som ett hus efter att ha smällt i sig ungefär 6 bitar Daim... Ok, jag har ätit godis i helgen också, men min kropp var nog inte beredd på DEN HÄR sockerchocken!   Mår faktiskt lite illa också, vad tusan var det där bra...

Av J - 12 september 2009 12:01

Har cyklat och promenerat hela morgonen käns det som. Såklart inte "bara för att", utan inbakat i mina övriga sysslor men bara lite intensivare än vanligt. Det kändes dock nödvändigt efter gårdagens utsvävningar (ja, jag vet att det var fredag, men ä...

Av J - 11 september 2009 14:58

Tjohooo! Veckans mål är nått, åtminstone enligt vågen i morse. Det kan ju ändra sig, men att åtminstone ha "varit nere och vänt" är en bra morot att orka fortsätta.   Tyvärr fredagsgodis ikväll då, men det går säkert att hitta något som är lämpli...

Av J - 10 september 2009 16:59

Ja, det låter ju totalt osexigt, men surkål är ju supergott!   Utmärkt som lunch eller mellanmål, nyttigt och mycket få kCal. Kan det bli bättre? Tydligen kan man äta det till korv och liknande, men jag föredrar det solo. Äter ju gärna enbart ...

Av J - 9 september 2009 13:43

OK, börja alltid säga något positivt...   Tja, det enda måste väl vara att godiset åtminstone är slut nu, så jag slipper trilla dit igen. :/   Vet inte hur mycket jag lyckades få bort heller av det, får nog cykla ett extra varv idag för säker...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards