Alla inlägg den 9 september 2009

Av J - 9 september 2009 13:43

OK, börja alltid säga något positivt...


Tja, det enda måste väl vara att godiset åtminstone är slut nu, så jag slipper trilla dit igen. :/


Vet inte hur mycket jag lyckades få bort heller av det, får nog cykla ett extra varv idag för säkerhets skull. Men vädret är ju fint iaf! Får se vad min vän H säger om läget idag också, vi kanske kan jobba bort lite med gemensamma krafter. Heja, heja!


Annars går det allmänt segt, men idag har jag iaf känt mig duktig och hållit mig till planen. Det blir så dumt med dagens middag om jag inte följer den till punkt och pricka. Sköter man sig inte får man inte äta gott!


Brallorna börjar lossa lite igen, men frågan är om det är mindre av mig i dem eller om de börjat töja sig efter tvätten? Uppmuntrande är det iaf, även om varken spegelbilden eller vågen avslöjar några drastiska förändringar hittills. Men det är bara att kämpa på!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards