Alla inlägg den 10 september 2009

Av J - 10 september 2009 16:59

Ja, det låter ju totalt osexigt, men surkål är ju supergott! Cool


Utmärkt som lunch eller mellanmål, nyttigt och mycket få kCal. Kan det bli bättre?

Tydligen kan man äta det till korv och liknande, men jag föredrar det solo. Äter ju gärna enbart ett jättelass med pizza- eller isberg-gurka-tomatsallad till lunch också, så jag kanske inte är helt normal i det fallet i och för sig? Grönsaker är bäst på egen hand, så är det bara.


Är det då inte konstigt att jag ser ut som jag gör när jag älskar grönsaker och äter dem i massor? Nej inte alls, för tyvärr finns det annan mat som också är god och inte kan undvaras. Feta såser, gratänger, pizza, chips... För att inte tala om den där onödiga ovanan att ta mer bara för att det är gott, äta för fort bara för att det är gott, äta två glassar om dagen bara för att det är gott...


Annars känns det helt OK, förutom det enorma bakslaget att jag blev bjuden på fika... Men det går väl att ta igen, måste ändå cykla en rejäl runda ikväll för att leta reda på saker som tappades under senaste turen med H. Hoppas bara ingen har med sig fika till mötet ikväll.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards